Så här kan vi inte ha det!

Det är kul att skriva. Med andra ord - det är kul att blogga.

Ändå så har det runnit ut i sanden. Varför? Tiden är knapp.

Allt räknas i tid. Dagar, timmar, minuter, sekunder. Livet är som klocka. Och nu försöker jag trycka in så mycket mellan ticken som möjligt. Måste bara hinna med att tänka lite ibland.
Och vart tänker man som bäst? I mitt fall är det när tankarna blir svart på vitt. Vill skriva, måste skriva.

Snart tre veckor har gått på ny skola, nya vänner, nytt liv. Älskar det. Det kunde varit bättre - självklart -, men det kunde också varit så otroligt mycket sämre på så många sätt. Därför är jag nöjd. Värmdö var det perfekta valet för mig. Tror jag (jag har ju faktiskt inget att jämföra med). Många, många nya människor. Samtidigt behåller jag de gamla. Försöker, i alla fall.

Kanske var lite positiv kritik allt som behövdes för att få mig att skriva igen, kanske var det tanken som kom när jag stannade upp ett steg. Jag är i vilket fall back on the track. Tills vidare i alla fall.

I helgen blir det dock träningsläger, så då hör ni inte mycket av mig. Men senare, då ni!

Peace and music till alla som vill ha!
/Me



Kommentarer
Postat av: Stolt syrra

Fortsätt skriv syrr! Du är duktig som få, jag är avundsjuk. :) puss

2009-09-11 @ 13:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0