Om jag fick önska vad jag ville skulle jag vilja...

  • få nya Ipodhögtalare.
  • kunna sjunga.
  • ha någon som byggde en atommodell åt mig (gärna med avtagbara elektroner och protoner).
  • att nån brände mina franskaböcker.
  • att SL satte in flera bussar mellan Dalarö och Gullmarsplan.
  • att någon av de supersöta pojkarna på min skola blev kär i mig.
  • ha en stålsträngad gitarr.
  • att sommaren varade hela året.
  • se Harry Potter 7 redan imorgon.
  • gå på en dejt med Johnny Depp.

Mah!

 


Kommentarer
Postat av: Celina

Jag vill lite liknande saker som dej baskemej!

Vill kunna sjunga och vill ha en ny stålsträngad gitarr, och att det gick en dalaröbuss från vh! :P

2009-09-18 @ 10:11:20
Postat av: bea

haha du skriver så roligt och kreativt Ella :)

fortsätt så!



kram

2009-09-18 @ 15:27:33
URL: http://beatricew.blogg.se/
Postat av: bea

haha du skriver så roligt och kreativt Ella :)

fortsätt så!



kram

2009-09-18 @ 15:27:47
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0