Mah!

Idag har jag bevisat att jag är tonåring.

Först var jag stentrött. Sen blev jag superpigg och irriterade allt och alla. Sen blev jag flummig och folk trodde att jag var efterbliven. Sen blev jag rasande och kunde knappt stoppa mig själv från att kasta en TV i väggen. Plötsligt var jag mjuk som en gummiboll som bara ville mysa. Sen blev jag panikslagen när jag tänkte på allt plugg, för att sedan följa min tonårsinstinkt och skita i allt krypa ner i ett skållhett badkar i stället.

För er som sett Hamlet: Life is like a rollercoaster.

Peace out people!

Ps. Nu blev jag helt plötsligt överlycklig när jag insåg att jag har sovmorgon imorgon! Moahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0