Provträning.

Provtränade för Bromma idag. GOSH!, vad bra de är! Helt grymt duktiga spelare och jag var sjukt nervös (eller så var det min andra RIKTIGA kaffe genom tiderna som fick mig att speeda och bli skakis. Eller så var det en blandning av båda). Inte blev det bättre av att jag är yngst. Jag är den ända 93:an medan resten är mellan 17 och 22 år gamla! Det var träningsmatch mot D som stod på schemat, och gissa vem man stötte på om inte musik-tove!

Fick både klagomål (in med armbågarna i fingerslagen) och beröm (älskar fotarbetet; du är som en tongasell). Vet dock inte hur det ska bli med min placering: vad ska man göra med en passare som inte kan spela passare. Jag har ju aldrig lyft, aldrig anfallit. Men, men. Det löser sig.

Har just kommit hem och slängt mig in i kylen efter något ätbart. Klart att man blir dödshungrig när man glömmer att käka innan man drar och ska klara sig på lunchen fram till 23:00. Jag har inte riktigt hjärnan med mig idag.

Jag kommer att ha SJUKT mycket träningar nu för tiden. Så här ser mitt träningsschema ut. Freaking fullt, inte sant?!:

Måndag: Volleyboll (Dalarö)
Tisdag: Core/Volleyboll (Bromma)
Onsdag: Rida OCH volleyboll (Dalarö-gubbarna)
Torsdag: Volleyboll (Bromma)
Fredag: Skolidrott
Lördag: LEDIGT
Söndag: Volleyboll (Dalarö-gubbarna)

Jajamen, fullspäckat. Träning 7 gånger i vecka, och sen ska jag hinna med att plugga någon gång där emellan också (natur-naturare!). Får se om jag får ihop det.

Tjingeling! 

SILVRET ÄR VÅRT! 

Blivande lag?!

Kommentarer
Postat av: bea

ÅH vad kul att du tränar i Bromma :)

jag bor där ;)

2009-10-30 @ 12:38:26
URL: http://beatricew.blogg.se/
Postat av: A

Positionen kommer med träningarna, och som det ser ut kommer du förmodligen bli anfallare :D Btw, min bild! ^^

2009-11-24 @ 15:18:01
URL: http://airways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0