Trötthet.

Hela dagen har jag varit i koma, känns det som. Jag fastnar med blicken, vinglar till, är inte riktigt där. Ibland ser jag suddigt (kan bero på gamla linser) och min hjärna är alltid på Jupiter och lever loppan istället för på jorden. Den ända gången jag var närvarande var nog vid lunchen, då Nico berättade óm sina icke-bögiga nakenlekar med sina kompisar och August ursäktade sig som om han hade slagit mig blodig. Det var nog dagens highlight, för övrigt var allt snigelsegt!

Måste ta och shape up snart, innan jag blir en seg, slö, omotiverad, hormontankad, vresig, jobbig, deprimerande tonåring...
Vilket jag kanske redan är.

Snart blir det helg, och snart händer det roliga saker. Måste bara hålla ut lite till!

Peace out och förlåt för deppigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0