Ibland har man otur.

Mysig helg. Fredag med Emily hos mig. Lördag match mot Bromma och sen middag med Maja, Celina, Syster och Emmelie. Söndag hos gamlingarna på middag och sen Winnerbäck.

Det var min helg, om man stryker det sista. Inställt pga. keyboardist med svininfluensa. Sånt händer.
Tacklade oss in på Sergel mitt under Zombieland istället. Inte så dumt må jag säga, om man bortser från de arga blickarna jag och Kattis fick när vi tacklade knän och väskor för att nå våra platser.Att vi sedan skrek som galningar när första zombien visade sig på skärmen hjälpte inte vår popularitet hos biopubliken.

Winnerbäckkonserten blev flyttad till dagen innan nationella provet i matte. YAEY! Passande! Och New Moon natten ligger dagen innan nästa matteprov. Bra tajming.

Peace out people!




Lite bra musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0