Tonight was a good night.

Idag var typ grym. Träffade gammal bekant på bussen till gymmet. Träning. Härligt. Fika med Camilla i handen och prata om allt och ingenting och bara vara allmänt sig själv. Fick köra värsta ruschen när jag kom hem för att hinna joina Frida på den handdrivna klimatsmart-moppen och bege mig till Lollo. Hos Lollo var det trevligt folk och musik hela natten lång, även om kanske inte just Amy Diamond var någon större hitt.

Ikväll var det kul att:
Lollo fick sin prins
Driva med Gålöbor
Vara social
Mobba Conrad
(Försöka) kittla Lucas
Se Emily flum-flum
Äta jordgubbstårta
Komma på idéer på hur man kommer in i en källare utan kod
Cykla hem med Hanna

Ikväll var det mindre kul att:
Ingen förstod mina skämt. (Dock är väl det kanske inget ovanligt. Men medge att det är lite kul att det är så lite men samtidigt så mycket drag i schack och att jag blir alldeles matt av att titta.)
Vasen gick sönder

Imorgon taggar jag till på att träffa super-Emma! GREAT!

Massor med kyssar och grovhångel så att det räcker och blir över. Har ni klagomål på mitt grova språk vet ni vem ni ska vända er till.^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0