Måste tillbaka till jorden.

Är bland stjärnorna. Allt är bra. Allt flyter på. Skolan fixar sig. Är glad. Typ lycklig; vad nu det innebär. Koivun var som pricken över i. Då lyfte jag från marken. Flög ut i rymden, flinande, med ett konstant leende. Frida blev nog lite rädd där ett tag. Han vinkade. Jag fick en kram. Jag flög. Snart måste något dra ner mig på jorden igen. Frågan är vad det skulle vara. Kanske en meteor som kraschar på jorden. Kanske en jordbävning. Kanske rönken som ska göras av benen på måndag. Något kraftigt, omskakande. Just nu flyger jag runt på månen. Tyngdlös. Haha. HAHAHA.

Flummigt, tardat, och allmänt oförståligt inlägg. Kommer tillbaka när jag är deppig igen, så att ni känner igen mig.

HAHA.
Ha.

Kommentarer
Postat av: Ingman, såklart :D

Vilken "han" vinkade? :O :D

du är söt,

puss<33

2009-05-16 @ 09:51:03
URL: http://ingmish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0