Jag bjöd på allt jag hade - och lite till.

  • Idag har jag: Skrivit nationella prov i matte, och jag sög för första gången i mitt liv (dessa gånger kommer bara bli fler och fler).
  • Haft en genomlidlig franska och gått hem och druckit te med Kattis,
  • innan jag bytte om till svarta jeans och drog till skolan där rep för konserten var i full gång.
  • Zack borde ha samma kläder som konferencier som första dagen på gymnasiet - han passade i dem.
  • Har någon kört över en älg?
  • "Jag tänkte säga att den var bättre än orginalet, men sen kom jag på att det där var ju orginalet."
  • Kattis är min idol, vänn och förebild. You´re the best!
  • Har någon någonsin hört Anna missa en ton? Nej, inte jag heller.
  • Mohahah, Grodan is the shit!
  • Och nu till mig. Jag vet inte vad jag höll på med, inte vad jag gjorde och inte om jag kommer att förlåta mig själv. Jag skämde ut mig för halva Dalarö (vilket i sig inte är så mycket att komma med) och inte blev det bättre av att galna Emma halvbangade. Men men, what a hell! Man lever ju bara en gång - så varför inte köra hårt? Allt eller inget är min melodi (haha, melodi har jag ju egentligen inte). Besides, snart slutar vi nian och allt är glömt och förträngt. (Tills jag börjar gymnasiet det vill säga, och gör gör bort mig några gånger till och folk förstår att jag är ett noob även där!)
  • Förresten. För er som inte vet sjöng (skrek, rasslade, tjoade, vrålade - what ever you like) jag Hit the road Jack på scenen. Mohaha.
  • Och för er som inte var med: Under mystiska omständigheter kom det sig att jag fick sitta på golvet framför mickstativet och vissla och låtsas som att jag inte fanns i några minuter; GREAT!
  • Skulle inte nån sänka mickarna? Mickarna? Vilka mickar? Jaaha, sänka menar du? Naej, jag missade det. Eller jag sänkte, men det kanske inte märktes? Mah!
  • Katjjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0