Idrottsdag med småungar.

  • "Softia, kan du komma hit? Ställ dig här.. På T... TANT!"
  • "Christoffer! Kom hit och sätt dig med arslet på A!"
  • "Vet du va! Tardet i brunt hår där bort är kär i tjejen vid Fiskröra är supergott! Dom pussades! Jag såg dom!
  • Kottkriget blev villt och jag träffade (nästan) en fröken i huvudet... Det var inte med flit...
  • Lilla blonda är läskig och går omkring och petar på folk.
  • Killen i blått är min (och Annas) nya kärlek.
  • Jag svek min grupp. Jag var en svikar, en lögnare. Jag hade lurat dem! (Jag har sagt att godis kanske inte alls var priset)
  • 50 småbarn. 4 stora. Nu är det krig. Eddie drar ut i skogen. En hel arme följer efter honom. Stackars Eddie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0