Happy!

Varit med Emma i stan idag. Sinnessjukt kul! Jag har räknat ut att jag pratat utan uppehåll i 9 timmar. Snacka om att vi har mycket att prata om.

Några saker vi har gemensamt:
Musik (vi citerar Winnerbäck, Johnossi, The Kooks, The Fratellis m.f, bara för att nämna några)
Filmer
Sushi
Bounce
Pojkar (en närmare bestämt)
Kläder
Glajjor
Saltkar (!) (sjukt söta)
Kärlek för glada kläder
Random Shit - Best ever.. Listen out!

Träffade Frida på bussen hem, som tydligen sett samma bio som vi (Änglar och Demoner) utan att vi stött på varandra..

Sometimes, life´s just too good.



Jag ser ut som en uteliggare med dålig hållning. Taget efter min och Camillas fika i Handen igår.. Soft,soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0