Gult är skitfult... NEJ NEJ NEJ!!!!

AAAHHH! Det som inte får hända har hänt.. Sånt händer, men det får inte. Och nu har det hänt. Shit, skit, fan. Gult. Japp. Nu sitter jag med en sax i handen och lutar åt att klippa av skiten. Kanske till och med raka skallen, som killarna i klassen. Varför kan inte en tjej vara skallig? Vad som helst är bättre än det här!

Det är typ gult. Sån gul som fjortisarna i sjuan har (jag nämner inga namn, men ni hajjar nog). Det är katastrof. Det är till och med gräsligt, trots att det inte är grönt.

Men, det finns alltid en upside of anger. Nu kan jag sätta mina röda planer i verk mycket tidigare... Funderar seriöst på att åka in till Handen och köpa brun färg redan idag. Men stackars hår! Kommer tillslut att få göra som Lollo och klippa av allt. KATASTROF!!

Men nu ska jag sluta waina, det är ingen som bryr sig ändå..

Kan istället meddela vad som händer idag (inte för att någon bryr sig om det heller^^): Träning, fika med Camilla, fira Lollo..

Nu står lunchen på bordet där nere. Time for krubb.
See you later, alligator <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0