Done.

Allt är klart. Skrev just den sista raden, den sista medningen, det sista ordet, den sista bokstaven och den sista punkten på det sista arbetet jag någonsin kommer att skriva på Dalarö Skola. Härligt? Hell yeah! Men lite sorgligt är det ändå. Kanske inte att jag inte kommer att behöva plugga mer - det kommer bara bli skönt -, men att jag bara har några dagar kvar. Några få dagar kvar på mysiga (?!) fullriggaren, några dagar kvar med Pelle längst fram i klassrummet, några dagar kvar med klassen, med allt man är säker på och känner till, och med vännerna. Klassresan blir dock slutet på the real end. Sen är det över.

Men time to look forward! Taggar till som attan på Värmdö - kunde inte ha valt en bättre skola! Har inga second thoughts någonstans, vilket är förvånansvärt, med tanke på alla andra tveksamma beslut jag gjort genom livet. Kanske är jag taggar för att jag vet att något nytt väntar, något spännande. Eller känns det bra för att jag vetg att jag har en tjej med bästa musiksmaken två trappor under mig. Eller kanske för att en (ev. två) av mina absolut bästa kompisar kommer att gå på en skola 400 meter bort.
I vilket fall som hels taggar jag till upp över öronen!

Upp upp o iväg! Mot oändligheten, och vidare!




Visst kommer jag att sakna Pelles påhitt, men vi kan nog alla må bra av att hamna i en klass med normala lärare.^^

Kommentarer
Postat av: kINGMAN

Nu har du gjort det igen.... TAGIT MIN BILD!!!!!!!!!!!!!!

sådär, jag var sur på dig i ungefär fyra sekunder, sen gick det över för att du är så söt.



PUSSAR i MANY MANY MANY

2009-05-25 @ 22:33:45
URL: http://ingmish.blogg.se/
Postat av: ingman, igen

btw, sååååååå skönt det verkar att vara klar med allt plugg. Grattis :D

PUSS!

2009-05-25 @ 22:34:28
URL: http://ingmish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0