Det bästa jag varit med om - igen.

Lallala! Idag är min personliga happy day! Fick först rent MVG på både hemkunskapsuppsatsen och på No-nationella. Efter lite pingis i skåphallen och en sjukt slapp skoldag drog jag och Frida hem med bussen. Sedan käkade jag jordgubbar med socker tillsammans med Frida innan vi drog in till stan. Hittade fint linne.

Sedan kom det bästa - BOUNCE!

Går verkligen inte att beskriva - SE! Finns biljetter kvar till nästa helg... Passa på!













"Ville bara säga att du är så sjukt jävla bra och att jag älskar det du gör och att du personligen är min Idol nu!"
"Tack, fan vad kul att höra!"
*Värsta kramen och Ella flyger till himlen på ett rosa moln*
"Visst är showen bra!"
"Skojar du eller? Det här är andra gången jag ser den och jag kommer aldrig få nog. Jag skulle kunna gå varje kväll!"
"Viss är det grymt! Tack asså!"
"Det var så sjukt jävla bra när du körde Benkes solo. Jag typ dog. Det var i alla fall allt jag ville säga!"
"Tack, asså det är skitkul att höra, verkligen, tack!"

Ella går tillbaka till Frida, svävande en meter ovanför marken och har inga planer på att dras tillbaka till marken.

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0