Bal och konstert - pang på!

Fullt upp! Men kul var det!

I tisdags så drog jag från mentorstiden och gick i Handen en stund med Kattis och Frida. Dessa två tappra riddare stångades med en lost Ella framför en bankomat - inte det lättaste. Så fort dessa gett sig av på nya äventyr möttes jag en en galen Emma - alltid lika trevlig. Köpte fina saker och pratade på som aldrig förr (eller snarare som senaste gången vi träffats). Lärde känna en ny Jennifer (härlig lirare) och åkte med på tåget till F-lagets konsert i Fredrika. Träffade både nya som gamla. Jenni och Elise var det kul att se igen och hade fullt upp med att memorera alla nya namn. Celina fick mig att LÄNGTA, LÄNGTA, LÄNGTA efter volleybollen igen! Men tager i akt; när jag kommer hem från Brighton kommer jag att vara farlig!

Tisdagen var alltså på topp! Spelade pingis hela dagen i skåphallen och sedan var det full rulle frams tills dess att några hyggliga grannar gick med på att skjutsa hem mig från konsterten.

Och förresten.. Blev kär några gånger under kvällens gång också! Inte minst i de extremt coola gitarr-lirarna i 8:an.. Celina, hälsa brorsan från mig ;)

Och idag är det alltså dagen efter igår. Typ. I alla fall är det onsdag, och det var bal. Hahah, bal.. Right.. Typ middag, max. Men gulliga (!?) åttor hade väl gjort det ganska bra trots allt.

Efter att ha chillat galet efter skollan at Fridas house, så gjorde mig jag och Kattis i ordning hos mig innan det bar av till fotografering.
Efter tårfyllda (på vissa håll) tal så var det disko ( eller NATTKLUBB som några valde att uttrycka det). Ganska misslyckat för min del. Med fötterna fastklistrade i golvet pga (jävlafuckdummasuberjvladryg)benen kan det vara ganska svårt att röra sig till musik utan att se ut som en sengångare som fått malaria och just blivit kastrerad.

På kvällen skulle vi till stranden (reminder: jag bor på en ö) och ha det nice. Men ändrade planer. Efter 5 dryga minuter och en pedal som inte längre var sammanlänkad med en cykel bar det hem igen...

That´s it, för er som orkat läsa er ända hit utan att somna.
Peace out!




Ett av många kap, som tagna från Grease. Bara för att de är tajta, sliskiga och allmänt oemotståndliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0