Superman.

Gosh! Jag har så sjukt mycket överskottsenergi. Det känns som jag kan hoppa jämfota till månen och sen jogga tillbaka igen utan någon kraftansträngning. Jag känner mig tyngdlös; svävande. Jag kände mig som superman (eller kanske som Edward, om vi nu är inne på mina personliga superhjältar). Inte visste jag att jag skulle uppleva en sån effekt av att träna dubbelpass i över två timmar!

Eftermiddagen tillängnades åt att städa huset med högsta volym på Ipoden för att tjäna lite pengar. Sedan bar det av till boxningen där jag slog skiten ur Frida, vilket ledde till att jag också slog skiten ur mig själv. Efter det gick jag ner en trappa och förenades med de bästa från Söndagarnas volleybollteam. Jag tror nog aldrig jag har spelat så bra! Efter att ha blockat ner en av Mathias supersmashar gick - eller snarare sprang, studsade och hoppade - jag på moln resten av träningen.

Nu sitter jag med en stor skål yoghurt framför mig, med havrefras, musli, banan och russin i. Fingrarna går i hundraåttio på tangentbordet; hur skjutton ska jag kunna sova med fjärilar som slyger och myror som kittlar i hela kroppen?

Jag ska nog göra ett försök, men först krävs en dusch - puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0