Igår.

Gårdagen var härlig.

Hade engelska nationella på morgonen (kanske inte superhärligt, men ok - zero killed). Gick bra tror jag.
Efter skolan drog jag, Elin och Kattis in till Handen. Käkade middag och tittade lite i affärer. Hittade två par shorts som jag bara måste ha. Ska köpa dem nästa vecka.

Sen bar det av till Gamla Folkets hus med hela klassen, där det var teater som gällde. Peter Pan flög så det såg ut som taket skulle braka (bokstavligt talat), och Kapten Krok var ingen mindre än vår bildlärare! Go Mats!



Den långa, läskiga figuren i svart hår - det är vår lärare. Extrem makeover!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte lilla Ellet stulit min upphovsrättsskyddade bild nu? :O ;D <3

2009-03-26 @ 20:44:36
Postat av: Anonym

// ingman, såklart

2009-03-26 @ 20:44:52
Postat av: Ellii

Hehe, jag laddar ner så mycket olagligt - varför inte bryta upphovsrättslagen också, när man ändå är igång ;)

2009-03-26 @ 20:54:09
URL: http://elladavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0