En rosa, knorrande elefant.

Fick nyss ännu ett kedjebrev. Håller på att lacka ur på alla dessa som överröser min mail och sms-inkorg. Det är ganska komiskt det där med kedjebrev, det står att "du är speciell och unik"; hur unik känner man sig på en skala 2 - 46 när man ser att mejlet har skickats till 253 personer? Fast det kanske bara är jag som överreagerar...

En bra sak stod det i alla fall i det jag fick för någon minut sedan:

"När Du tror att hela världen vänt ryggen åt Dig,
titta en gång till,
det är troligtvis Du som vänt världen ryggen"

Sant.

Idag har varit bra. Hade flumm-attack sista lektionen, men det dog ingen av. Lollo höll på att dö när jag påpekade att det lika gärna kunde suttit en rosa elefant på datorn och knorrade istället för högtalare.^^

Love to the people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0