Dåligt, dåligt.

Har haft fullt upp på sistone; en anledning till få inlägg.

Torsdag: Får musiktips från Elin och tankar datorn full med nya favoriter hela kvällen.

Fredag: Camilla kommer hit och vi chillar galet och pratar om allt. Mysigt.

Lördag: Jag och Kattis åker in till stan (komunalt, vilket - med tanke på tidigare erfarenheter - inte är att rekommendera) och tittar på Bounce, vilket var bland det bästa jag någonsin sett. När jag kommer hem med taxin på kvällen (fråga inte varför - det är en allt för lång historia) möts jag av hela navigatör-gänget. Äter god mat och slappar resten av kvällen.

Söndag: Match mot Åland. Vann bara ett set; besvikelse. Blev tvingad av min kära mor att spela piano i hundra år innan kvällen gick över i ännu mer volleybollspel.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0