Yesterday, all my troubles was far away.

Har galet många bilder från gårdagen med Kattis. Här kommer några.



Bara för att jag älskar att få fjortisstämpel kommer nu en dagens outfit.

Shorts - HM
Linnen - Gina Tricot
Tröja - Fred Perry
Glajjor - Prestige



Happy colors



Kattis hämtar mig med vattenskotern.



Galet avis på Kattis som har eget hus!



Ella is a mainiac, Kattis is a schteeeekare.



Vattenskoter = Kuligaste ever! (Jag är en naturbegåvning på att slira)^^



"Shit! Måste verkligen komma i form! Ska börja träna igen. Och bara äta nyttigt!"
"Mm, jag med.. Vad ska vi göra?
"Vi kan baka!"
"JA!"



"GLAD MIDSOMMAR" skulle jag inte tro...



Tog första doppet för sommaren.

Resumè: Galet chill sommardag. Hade alla dagar varit som denna hade jag varit tjock, glad och allmänt nöjd med livet. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0