Sommardagar in my heart!

Idag har jag:

- Jobbat galet. Målat huset så det stänker om det och filosoferat över allt och ingenting, till exempel att pojken i röda huset är en riktig festprisse och att det gör ont att vara bränd.

- Åkt vattenskoter med Kattis. Har även noterat att Kattis hamnar i chocktillstånd vid extrema situationer och att jag är grym på att köra, enligt vissa.

- Simpojkar är ögongodis, enligt Kattis.

- Ätit picknick på bryggan med Mamma och Eva. MYYYS! (Citronpaj är GOTT)

- Badat galet med Muffin och Röda Silkesapan. INTE KUUUL (Lars Olof) när Lina får fnatt och skriker på seglarpojkar! Vågar inte hoppa från berget.

- Ätit värdens äckligaste (no offense) hemmágjorde chips.. BLÄÄ!

- Givit två solstolar en spark i baken i rätt riktning för ett bra kärleksliv. Emmelie och jag räddar känslor på hög nivå!

- Planerat en expedition till Handen med tält, galen som jag är..

- Nästan somnat i skollhett badkar, aj då..

- Lyssnat på Winnerbäck, "som vanligt"..

TJAOO PÅ ER BRUDAR OCH GOSSAR DÄR UTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0