Hej jag heter Ella och jag är sämst.


Jag sträcker mig upp så högt jag kan för att nå upp till taket. Står med en fot i varje öppning mellan stegen i stegen, som ligger på marken. Råkar få för mycket bakåttyngd i mitt nå-alldeles-för-högt försök, och tippar bakåt. Försöker lyfta på foten så att jag kan sätta ner den bakom mig och återfå balansen. Detta hade ju varit en simpel match, om det inte råkat vara så att foten fastnar i stegen. Resultatet blir att jag faller rakt ner bland buskarna i rabatten med en duns, utan att kunna te emot mig med händerna. Aoutch! Jag är sämst.

Men man får se det från den ljusa sidan: Det var som tur var ingen som såg förutom spindlarna och alla äckliga småkryp som för övrigt bor i rabatten jag landade i.

För att cheer up even more, kan jag påminna mig själv och alla andra om att det där dubbelavsnitt av Desperate Housewives ikväll. Don´t miss it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0