Dagarna går.


Igår var det alltså chill med Emma på morgonen innan vi lyckades missa bussen och fick köra ank-gång ner till bron i regnet.
På kvällen var det Superbad som rullade hos Tornells och jag fick äntligen tillbaka boken som Millan haft ett halvår.

Tummen upp för allt detta.

Sammanfattningen för idag blir ett stort NAAAAAWH! Tröttnade nämligen på att stå ute i regnet och huttra och krävde därför omplacering till en ny arbetsuppgift. Fick därför lägga över gamla (och då menar jag verkligen gamla!) videofilmer till DVD-skivor istället för kassettband (Precis, kassettband. Nu kanske ni hajjar från vilket århundrade jag pratar om.)^^

Söta klipp från dansuppvisningar och söta små Bullerbybarn-kopior som sprang omkring överallt var alltså det som fyllde min eftermiddag. Galet soft sommarjobb! SWEET!




Bara för att syrran var så söt när hon var mini.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0