You're my person.

Borjar nastan langta hem. Lite. Mest efter vannerna. Kanner att jag maste prata av mig lite, hinna ikapp verkligheten.

Sista dagarna i Brighton. Snart. Nu.

Sista dagen i England ska spenderas i London. Galet nice!

Kommer att sakna alla. Kanske mest Guillaume, eftersom jag aldrig mer kommer att traffa honom. Kanske Johanna och Jenny, eftersom jag blivit narmst kompis med dem. Kanske Camilla bara for att hon ar galnast. Men kontakter tappas inte om man inte ger upp.



Varfor har jag inte lyssnat pa kent forrut?

Kommentarer
Postat av: K, you know who ;)

Hallå¨du.. Nu finns bloggen ute igen ^^ Välkommen att kika :D Hugs and kisses <3

2009-07-26 @ 20:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0