Surprise!

WOHO!

Ingman is back in town! Ingmans mamma är såklart världens bästa morsa och ordnar värsta surprise-get-togethern på Ornö. Ingman hade ingen aning. Galet.

Men eftersom släkten och svinsjukan (!?) var här kom jag lite senare och missade den stora överraskningen. Men det gjorde inte så mycket. Hade kanonkul ändå.

Det var synd att klassen splittrades. Jag tyckter verkligen om dessa människor. Hade en dundertrevlig kväll och det kändes hemma på något sätt. Efter tre veckor i Brighton var jag nu på hemmaplan, med bara välkända ansikten på åskådarbänken.

Livet är bäst så länge tiden spenderas med rätt människor. Ikväll var jag inte med rätt människor, jag var med helrätta människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0