Sjuk.

Svininfluensan - det är faktiskt inget skämt. Det var en tjej i England som fick åka in på sjukhus för att hon hade skiten. Nu verkar det vara min tur.

Jag såg framför mig att allt jag skulle göra när jag kom hem var att leka med mina vänner, sola, bada och leva loppan. Men icke. Inte nog med att Kattis är ute och seglar, Emma är i norrland och Frida i Italien, jag är SJUK också. Attans rödbetor, så att säga.

Har lånat ett gäng filmer från Nisse, så att göra har jag. Efter att ha sett klart The Dark Knight så ska jag nu gå över till nästa action-rulle. Det får nog bli Spiderman den här gången.

Kyssar och grovhångel på er allihop, så får ni också svininfluensan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0