Älska mer.












Konstigaste blandningen av personligheter, samhällsklasser och sociala kretsar. Mysigaste sammanhållningen, roligaste och barnsligaste stunderna, massor av bad, sol, lek, djur, prat, musik och vänner. Massage och en avtrillning om dagen hann jag med. Och mitt knä var populärast av alla. Ont i ryggen efter alla barnen som klängde på mig och ont i benen efter alla cykelturer runt gården och till bävrarna. Gätterna tämjde vi och hästarna gjorde jag galna. Lite rodeo i ridhuset med de Estniska tjejerna och hoppa hinder som var 1 meter höga och en meter breda. En vecka som innehöll allt och lite till. Kommer att sakna allt. En extra bamsekram till tvillingarna och till min "pojkvänn" Tobbe.

Sassi Talu - En svensk hästgård i Estland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0