Old friends get together in the end.

Ja, så kan man kanske sammanfatta det. Det var faktiskt riktigt kul att umgås med dig - du har förändrat så mycket. Jag har också förändrats. Det var kanske så det var - vi växte ifrån varandra, innan vi sedan växte tillbaka. Inte till dem vi en gång varit, utan till nya människor och individer, men som ändå passade ihop.

Kanske var jag bara lättad av att prata med dig för att du var någon ny och någon gammal på en gång. Du visste grunderna redan - inga onödiga förklaringar och bakgrundsmaterial, bara the real shit. Trevligt hade jag i alla fall. Många skratt, några seriösa stunder, djupare analyseringar och förståelse för varandras vardag.

Det jag ville komma fram till var:
Tack för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0