Min dag (för er som orkar läsa).

Dagens första lilla utflyckt bar till hälsomottagningen för att ta en liten äcklig spruta. Sedan åke jag och pappa in till stan för att titta lite på datorer - vilket jag fick i julklapp. Har hittills funnit några kandidater, men ska vänta lite innan jag slår till. Blev dumpad vid pendeln så hemfärden skedde på egen hand. Sprang in i Handen Centrum för att lämna tillbaka ett par örhängen - och kom ut med ett par nya jeans i handen. Sitter nu vid pianot och nöter lite. Jag måste ha lite koll om jag ens ska våga gå till spelprovet för VR.

Peace and love!


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du bestämt dig för vad du ska spela på intagningsprovet? Och när är det?

2009-01-08 @ 10:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0