Försovning.

"Shit-jävla-helvet"

Alla fula ord jag kan snurrade igenom huvudet när jag vaknade i morse. Anledning: Jag försov mig.
Nu snackar vi inte något mysigt tio minuters-slummer eller annat old-school. När jag tittade på klockan var den 11:00, så vad fanns det mer att göra än att kasta på sig kläder och springa?

Hur som helst överlevde jag morgonen, men det varade bara tills jag fick veta om det nya systemet som skolan har infört. Det visade sig att de just hade bestämt sig för att alla som kom för sent till en lektion skulle få ta igen den tiden på den kommande studiedagen istället - och man skulle få ta igen dubbelt så mycket tid som man missat.

Som om inte detta var nog så och har nu Jenny fått ännu en sak att driva med mig om. I alla fall fram tills dess att hon drar till Bandybyn.

Resultat av min sovmorgon:
Jag kom till skolan klockan 11:25. Jag missade 2 h och 35 min. Jag måste sitta en ledig dag i skolan i 5 h och 10 min. Plus en halv termins trackaserier.

Life sucks and then you die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0