Back to school.

Notiser:

  •  Louise är en pepparkaka sedan Thailand.
  •  Amanda har färgat håret blått.
  • Jag vann Memory på franskatimmen.
  • Jag förtjänar inte mitt betyg i engelska.
  • Jag glömde skåpnyckeln hemma.
  • Ingmarie plågar oss fortfarande med reflektiva verb.
  • Hemkunskapsläraren är sjukt oteknisk - det tog 20 min att sätta igång filmen.
  • Vi ska börja ha idrott med tjejer och killar var för sig, vilket suger.
  • Många nya uppgifter, läxor, prov och inlämningsarbeten.
  • Min klippa Kattis ligger fortfarande i ide i Funäsdalen, vilket betyder att jag måste kämpa mig igenom franskan på egen hand.
  • Det är beckmörkt när jag går hem från skolan.
  • Ljuset i mörkret är Åre med tjejerna nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Annie

Åre kommer att äga!!! :D <3

2009-01-08 @ 22:38:40
URL: http://annaisac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad händer Ella? Varför bloggar du inte längre? Ett inlägg för en vecka, vad är det för stil?

2009-01-09 @ 17:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0