Idag.

Stötte på Anna i yrvädret i Högås. Träffade också den alltför omtalade Martin och åkte med dem hela dagen. Efter att Martin hade rensat allt ätbart från allas (!) tallrikar så chillade vi galet i soffan på Fjällgårn. Sa hejdå till ganget (som jag mot all förmodan slapp betala för att joyna) och åkte hem till stugan (!?). Upptäckte till min förtvivlan att dörren var låst, ingen var hemma och att jag inte hade någon nyckel. Så kan det gå. Fick dra med mig brädan upp till backen igen och ta liften uppåt.
I backen var det nu strålande sol. Kunde inte motstå att ta några sista åk innan liften stängde. Det vara bara jag i backen; helt själv susade jag ner under den strålande solen som snart skulle gå ner bakom Renfjället. Det var absolut de bästa åken på vecka.

Tog mig till Fjällgår tillslut (där jag ändå inte kom in pga min ringa ålder) och hämtade nyckeln och tog mig tillbaka till huset igen. Ikväll är ännu en gåta. Troligtvis kommer jag att packa, eventuellt träffa Anna igen nere i Ladan/Ladugården/Lokalen.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0