Ordning och reda.

När jag kom hem satte jag på datorn för att börja skriva lite om Fransk matkultur. Men när min käre far snodde datorn tog jag istället tag i andra saker. Fick för mig att städa lite i garderoben.
  Högst upp, längst inne i ett fack (som jag inte kan minnas att jag någonsin tidigare tittat i eller lagt något i) hittade jag massor av små barnkläder och minifiltar. Även små pytteskor dök upp.
  Efter att ha rivit ut nästan alltning, lagt om hyllorna i garderoben, rensat i byrån och i lådan under sängen, bytt plats på kläder och sorterat i nya lådor, är jag nu äntligen klar. Måste säga att jag är stolt över mig själv.
  Fick dessutom lite pengar då jag damsög huset. Lätt värt det. ^^


Ordning och reda - jag fick pengar idag (fredag).




Välsorterat *stolt*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0