Idag - Fredag.

Idag var det Fredagen den 13 - och jag märkte det inte ens. Trots nycklarna på bordet och katten som sprang över vägen lever jag fortfarande.

Ett lycka till till Frida, som ska se Fredagen den 13 på bio idag - hoppas du inte ger resten av bioälskarna tinitus.

Om tio minuter kommer Kattis hit. Ska poppa popcorn, kolla på film, snacka, mysa, färga håret, chilla. Med andra ord - ha en välbehövlig, härlig tjejkväll. Just what I need!

Idag var jag också i Handen med Kattis. Köpte optimalt med saker under den timmen vi var där. Bland annat en tjocktröja, mjukisbyxor, gympadojor, linne och kärlek-vid-första-ögonkastet-converse.

Peace



Kärlek-vid-först-ögonkastet-convers.



Ny myströja och nya mjukisar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det du köpte va fint, jag behöver nått nytt att ha på mig ;) fiina skor, synd att dina fötter inte är som mina! Ha en mysig kväll

puss!

2009-02-13 @ 20:38:17
Postat av: sara

Jag igen: Kul att man ser att mitt rum är stört stökigt! :P

2009-02-15 @ 23:04:40
Postat av: majsan

hahah ja, kan du bara städa sara :D

2009-02-16 @ 14:29:16
Postat av: alexandra

men ella, jag kommer och snor dina skor.

2009-02-17 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0