Home - sweet home.

Är tillbaka från Åre nu. Satt i bilen hela dagen - ändå gick resan för fort. Åtta timma hinner man inte göra mycket på... Jag läste och tittade på en och en halv film, sedan svängde vi över Dalaröbron och var hemma inom 2 minuter.

Innan vi kom hem stannade vi till vid Ica Maxi och jag blev tvungen att leda kampen mellan galna småbarnsfamiljer och pensionärer i jackten på något vettigt att fylla kylen med. Min enda allierade var killen som bjöd på tårtprovsmakning.

Nu sitter jag i varje fall i tryggt förvar på mitt rum igen.

Peace.




I brist på annat tittade jag på The Bucket List i bilen, måste säga att den var över förväntan - när man klarat sig igenom första timmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0