New hair.



Efter en lång och plågsamt kall dag på torvalla med friidrott på schemat så gick jag till centrum och klippte mig på Satch. Blev bra, eller helt okej - ingen stor förändring. Har slutat bry mig alltför mycket.

Egentligen ville jag göra något radikalt, kanske klippa sjukt kort med mycket vax, eller varför inte göra dreads som Celina? Men jag är nog för feg. Plus att jag inte direkt har fått några uppmuntrande kommentarer om mina idéer från folk. Synd, för jag tycker verkligen att det finns många snygga frisyrer. Problemet är väl om man ångrar sig - det tar ju så sjuk lång tid för håret att växa ut igen. 

Dagens roligaste var i vilket fall att se Zack hoppa höjdhopp. Han såg ut som en ångvält som snarare skulle knäcka ribban än hoppa över den. Inte för att de andras miner var så dumma de heller.

Men jag måste tillägga att en dag i skolan utan Kattis (som var på besök på Rytmus) inte var mycket till dag. Det känndes verkligen tomt. Gonna miss her like crazy när vi börjar gymnasiet!




Haircut, you like?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0