Idag har jag:


  • Gått upp alldeles för tidigt - åkte med halv 10 bussen.
  • Fått panik och skrivit ut låttexter innan jag gick hemmifrån.
  • Träffat Kattis och velat över vilken låt jag ska ta.
  • Kommit in till Globen och stått i en sjuk, jävla, lång kö.
  • Vi köade.
  • Jag noterade att Jihde kliar sig i baken ofta - i vilket fall varje gång han gick förbi.
  • Jag noterade att man förstår lika lite av vad Tony Irving säger i verkligheten som i TV.
  • Jag noterade att kllen med gitarren i kön verkade som en helskön lirare - honom ska jag rösta på.
  • Vi köade.
  • Vi köade.
  • Jag åt en korv.
  • Vi köade.
  • Vi köade.
  • Efter fyra timmar i kön får vi beskedet att de inte tar emot fler idag - var vänlig kom tillbaka imorgon.
  • Vi lackar.
  • Går in i Globengallerian istället - jag köper ett par skor att ha på balen och några örhängen.
  • Vi äter sushi till middag.
  • Åker in till stan och kollar överallt efter klänning till Kattis - utan resultat.
  • Går sedan på bio och ser 17 Again, och blir sedan hämtade av Frida och Co. och får skjuts hem.
  • Resten av kvällen spenderas hos Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0