Halvdag. Solig dag. Bra dag.

Olika sätt att beskriva min dag; halvdag, solig dag, bra dag.

Idag hade vi roligaste engelskalektionen på länge. Drama-övningar på engelska. Man fick en plats och vad man skulle göra och sen var det bara att hitta på allt själv - imrpovisera. Till hjälp fick vi Einar som spelade med. Jag var på Englands flygplats och skulle lämna in mitt bagage - som förmodligen innehöll knark. I vilket fall som helst var det askul!

Efter förmiddagens grammatikprov fick vi gå hem. Jag och Frida gick hem till henne - efter att vi hade varit hos mig och laddat över filmer till hennes dator - och solade på hennes veranda. Tro det eller ej, men det var faktiskt ganska varmt. Men Frida blev besviken över att hon inte blev brun på 30 min.^^

Ikväll ska jag nog bege mig till Gården med Tilla och Natta. Får se hur that turns out...

Peace och god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0