En helg utöver det vanliga.

  • Fick gå tidigare från skolan och missade engelskanationella.
  • Tretimmars bussresa går fort om man sover.
  • Hur många personer går in i en A3:a om man forfarande ska kunna andas? Vi löste gåtan.
  • Inom loppet av två timmars vistelse på Tillas land hade jag kört sönder en båtmotor.
  • Men jag var en naturbegåvning på fyrhjuling.
  • Jag fick äran att klippa till Ingman (även om det bara var luggen).
  • Jag har en skottskada i pannan, som inte hade något att göra med luftgeväret - som jag för övrigt var mycket dålig på.
  • Det är inte bra att sikta geväret i ögat för att se om det är rakt, det gör Ingman crazy.
  • Det är nice att åka Buster i 40 knop.
  • Tjejerna delade på dubbelsängen - båda nätterna.
  • Zack är min kock-idol (fixar alltid goaste köttet).
  • Salladen fick jag göra, för det ansågs omöjligt att misslyckas med eller försöra, och även om jag lyckades förstöra den, så skulle det inte vara till någon större skada.
  • Det är varmt i bastun om man sitter med kläderna på.
  • Jag hatar taggbuskar - de sticks.
  • Ingmans mamma gör goda bullar, och framför allt många.
  • Zack är noga när man hissar flaggor.
  • Katten hårar.
  • Ingman med.
  • Ingman är min Veckans King, för att hon vågar sitta på ett berg och se sin egen undergång medan jag och Tilla provar oss fram.
  • Stereon i båten funkade (jag blev dock förvånad att vi inte förstörde den).
  • Som sagt, bussresor går fort om man sover - vilket var lätt på hemvägen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maha, jag satt precis och gjorde en liknande lista på min blogg, fuck, vi är så lika -.- XD



Yes jag är veckans KING :D och diggar tjock det där med luftgeväret!



PUSS!!!!!

2009-04-19 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0