Helgen.

Oj oj, mycket hänt på lite tid. Har nu inte skrivit sedan i fredags. Kan dra lite snabbt vad som har hänt i helgen.

På lördan var vi på öppet hus i skolan. I hade klippt ihop ett galet bra bildspel, om än med på tok för mycket propaganda om deras katamanot, men det kunde man ju leva med. A sjöng kanonbra till I´m yours och korvförsäljningen gick galant. Efter denna trevliga vistelse i skolan gick jag hem för att sedan bege mig till L där det visades en skräckis som var alldelse crazy och som jag och A blev rädda till tusen av. En mycket lyckad kväll.

På söndagen var det upp tidigt som gällde. En sväng till nya lägenheten, som jag fick skåda för första gången, och sedan en rivstart vidare till Ikea och Stalands, där vi spontant hittade en ny soffa som vi köpte i all hast.
Mötte sedan I i handen och åkte hem till mig på Dalarö, varifrån vi gick hem till A. Gick sedan en sväng till K och tittade på tidernas sämsta skräckfilm och det var ganska dött. Efter en att ha tillbringat en stund till hemma hos A gick jag och I hem till mig och åt kvällsmackor, trots att vi så att säga "ätit kyckling med ris till middag" och somnade sedan till filmen Blood Diamond, vilket jag för övrigt tycker är en film som varenda kotte borde se.

På mondag morgon ringer N och jag och I blir bjudna på smarrig brunch. Gick sedan hem till mig och senare kom även A över och vi drog en vända på pianot. Lite senare tog jag cykeln (ja, jag vet, jag är den enda som åker omkring på en kärringcykel medans alla andra åker moppe, men det bjuder jag på) till skolan och hade en pianolektion för K och sedan var det volleyboll som gällde.

Min helg i korthet.
Puss och Kram, skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Sara.

Härligt att ditt bloggskrivande tagit en vändning syster! ;)

2008-09-23 @ 17:54:39
Postat av: ...

Lite svårt att fatta med alla bokstäver, tänk på det;P

2008-09-24 @ 17:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0