Dags för vandring!

Efter en ganska chill dag i skolan, en kanongod middag och lite meningslöst QuadraPop-spelande senare sitter jag nu framför datorn igen. Orkar inte skriva något uberserriöst idag, hjärnan måste få vila sig emellanåt.

Mitt rum ser ut som ett bombnedslag, men jag pallar inte städa. Istället sitter jag och planerar min begravning. Japp, du läste rätt. Imorgon kommer jag dö, typ.
Vår tyrann till gympalärare ska tvinga oss att simma imorgon! Nu snackar  vi inte något mysigt klädsim i 27 gradigt vatten på Torvalla, det hade jag kanske inte bangat på. Men nu är det havet som gäller! Max 5 grader varmt (jag överdriver inte!) Men jag har överlevt mycket i mina dar, det här ska jag nog klara av...

För övrigt har jag packat hela kvällen. Ja just det, glömde nämna det. Imrogon ska vi  ut och gå med klassen. Vandra, som man brukar säga då ryggsäcken man har på ryggen har avbärarbälte. Sen ska vi sova under vindskydd. Vet inte hur taggad jag är då det, men å andra sidan kan det vara en kul grej.

För övrigt har jag inte mycket mer att tillägga, förrutom att det här betyder att jag inte kommer att kunna skriva på två dar, men det överlever ni (jag).

Kram och puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0