Turnering.

Idag var det volleybollturnering i Uppsalla som gällde. Efter en på tok för tidig uppstigning och en 2 timmars bilresa var vi framme vid hallen. Lite uppvärmning och sedan drog första (och för mig enda) matchen ingång.
Kan tyvärr inte säga att det gick så bra, men jag kan skylla på att det var första matchen under dan och att det var ett nytt uppställningssystem som gällde.
Efter det lämnade jag och syrran laget och begav oss till kusinerna där det var släktträff och firande för 18:årig kusin-vitamin.
Åt godaste tårtan på länge och kollade på sista Pirate-filmen.
Är nu hemma och ska sova inför tidig uppstigning i morgon, då turneringen väntar.
06.10 piper väckarklockan.

Puss på er.
Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0