Människor för mig.

Det finns personer som jag kan irritera mig på
som gör så att min dag blir seg och tråkig
Det finns personer som jag verkligen inte gillar
som gör att vissa dagar känns outhärdliga

Men det finns också personer som är roliga och sociala
som gör så att dagen blir kort och lättsam
Det finns personer som jag tycker om
som sprider lycka och gör att dagen blir kanonbra

Och så finns det personer jag älskar
som kan få mig att gå upp en regnig höstdag
när allt jag vill göra är att stanna kvar i den varma sängen
och masa mig iväg till skolan
enbart med medvetenheten om att jag kommer att få träffa dem

Ni är ljuset i min vardag
Tack för att ni finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0