Lite te och en idé.

Efter skolan idag gick jag och K hem till mig. Drack te och pratade om allt mellan himmel och jord. Känns alltid lika bra när man vet att det finns personer man kan prata med om precis allt.
Under vår fantastiskt trevliga konversation fick jag en snilleblixt. Något måste ju sätta lite färg på vardan, så jag föreslog att vi skulle färga håret på varandra någon dag. Varför inte? säger K, och så var det bestämt. På fredag kommer jag alltså att presentera mitt nya, ljusare jag. Om det blir en katastrof eller en galet snygg look kan bara framtiden utvisa.

Jag är i mina bästa år, Z gillar får och snart har jag blondare hår!
Kram och Puss.

Kommentarer
Postat av: Sara och Annique

Syster. Så glad att du skrivet positiva saker! :D Hörrö du, chilla med hårfärgningen will yah'? JAG vill färga det! Gör det på lördag kväll kanske?!

pussen <3

2008-09-24 @ 12:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0