Färgglada kläder.

Okej, jag ger upp. Efter att ha provat igenom hela Syrrans, min egen och min mammas garderob och provat allt färgstarkt jag kommit över ger jag nu upp. Det är omöjligt.

När I och M bestämde sig för att bli av med sitt sockerberoende genom att inte ät sockrade produkter på två veckor sa jag, om än lite på skämt, att jag kunde försöka gå med färgglada kläder i två veckor. Det känndes som att det skulle bli en lika stor utmaning för oss alla.
Men icke. Efter nu fyra kvällars rotande i garderoben har jag kommit fram till att jag verkligen inte passar i någon färg. Det finns verkligen inga färgkombinationer som jag skulle kunna tänka mig att ha på mig. Snacka om dagens I-landsproblem.

Därför ska jag skita i vadet och hålla mig till min egen stil, som jag både gillar och är bekväm i. Jag gillar mörkt och stilrent, och så ska det förbli.

Vad ska jag med sådan färggladhet, när jag sådan färgstark personlighet.
Kram och puss

Kommentarer
Postat av: Färgstark person

2008-09-26 @ 14:36:30
Postat av: Emmelie

Färgstark personlighet är minst sagt rätt, du kan liva upp ett rum på två röda:D

2008-09-26 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0