En ny maskot.

Efter att ha varit borta i sammanlagt 9,5 på turnering är jag nu dödstrött, ändå är jag taggad till tusen på att bege mig ner till hallen om en timma för att spela lite till. Vissa saker kan man bara inte få för mycket av.

När sista matchen var avgjord hade vi en liten omröstning i laget om vem som skulle bli Matchens lirare. Till min förvåning blev det jag och sedan dess har humöret varit på topp. Min uppgift har nu blivit att köpa en maskot som ska vandra runt bland de utvalda kämparna från olika matcher inför seriespelet som snart drar igång. Är kanontaggad inför att finna vår nya lagkamrat.

Jag har alltid sån koll (?!), nu är det dags för volleyboll.
Kram och puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha. Ella har koll.. sajk! Me like you anyway

2008-09-28 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0