Fyra dagar.

Beklagar dålig uppdatering. Det har hänt mycket de senaste dagarna, hinner inte med allt.

Onsdag : I skolan som vanligt. På kvällen skulle vi på teater med klassen, fick därför sluta lite tidigare. Jag och L åkte in till stan och shoppade lite innan vi skulle samlas utanför kulturhuset.
Det som visades på scenen en dag som denna var Tre Systrar, som tydligen hade fått superbra kretik. Jag tyckte den var bra i början, men missade hälften av andra akten då linsen lackade och åkte in bakom ögat. Fan vad ont det gjorde...

Torsdag : Oj, oj. NO-prov om 24 timmar och jag hade inte ens kastat en blick på instuderingsfrågorna. What can I say, den kvällen var det plugga som gällde. Sprang dock ner till hallen och körde volleyboll en timme för att skingra tankarna från hjärtats uppbyggnad och blodkropparnas funktioner.

Fredag : NO-prov. Jenny hade som vanligt hittat på en överraskning. Denna gång log hon finurligt då hon delade ut provpappret. Vi skulle tydligen få skriva vårt eget prov. Skriv frågor och svara på dem eller välj att skriva det som en uppsats. Överlevde även denna uppgift.
Efter lunchen fixade jag och några av tjejerna I:s födelsedagspresent, då hon fyllt år förra helgen. Oj,oj ,oj vad bra den blev!
På kvällen bar det av till Ornö där det var skräckfilmer och presentöppning på listan.

Lördag : Vaknade på Ornö och drog hem med tolv-färjan. Gick hem och pluggade en timme. Sedan satte hela familjen sig i bilen och åkte till Farsta för att träffa mormor som fyller 77. Åt kanongod mat som vanligt och grymt mycket hembakta kakor.

That's it. Fyra dagar av mitt liv sammanfattade på 22 rader, inte dåligt.

Nu ska jag sätta mig framför TV:n med Syrran och kolla på förra Grey's Anatomi avsnittet som gick förlorat då Tre Systar tog över.

Kram och Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0