Onsdag.

Kom nyss hem från skolan. Jag trottsade naturens krafter och cyklade hem genom regnet, som straff för att jag lämnat cykeln på skolgården i måndags.
Matteprovet som ägde rum i förmiddags överlevde jag. Tror nästan att det gick bra, trots medvetenheten om ett litet slarvfel. Jorden slutar inte snurra runt sin egen axel bara för att jag inte får MVG på ett prov (även om det kan kännas så ibland).
Sista lektionen var SO med Pelle, men min hjärna var då långt borta från Hinduismen, så jag skrattade bort hela lektionen med L och B istället.

Jag åkte genom regnet på min cykel, jag hade i alla fall inte glömt min hemnyckel.
Kram och Puss.

Ps. Glöm inte bort första avsnitten av Gossip Girl och Grey´s anatomi ikväll. Får inte missas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0