Ljusare.

Hann inte med att skriva igår. Vilket egentligen är ganska konstigt, med tanke på att jag inte gjorde någonting.

Chillade galet hela morgonen. När Syrran och M kom hit vid två var det dags att käka lite, och sedan satte M igång med att färga mitt hår. Eller färga kanske var att ta i, men ljusare vart det i alla fall.

Det tog lite längre tid än planerat, så jag han inte i tid till volleybollen. Hade därför ingen att åka med, så jag fick springa ner till hallen i spöregnet. Som toppen över det fungerade inte ringklockan i hallen så jag fick stå ytterligare 10 minuter i kylan innan det var någon som av en slump gick förbi och släppte in mig. 

När träningen var slut tog jag en snabbdusch och drog sedan hem till K där det var filmkväll som gällde. När klockan började närma sig fyra känndes det som att det var dags att sova.

Idag vaknade jag klockan ett. Låg kvar i sängen till två och bara njöt. Härligt med lov.

Frukost blev det i Amerikans riktning, äggröra, bacon och plättar (eftersom K och jag inte pallade laga pankakor).

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0