Hon förändrades.

Hon var tjejen som det bara fanns en av. Avslappnad, cool och hade attityd, utan att vara för självsäker eller nedlåtande. Hon var rolig, klockren helt enkel. Hon var min idol. Hon var den jag såg upp till.

Nu är hon försvunnen. Vet inte vart hon tog vägen. Vet inte om hon kommer tillbaka. Allt jag vet är att hon är utbytt. Ersatt en någon annan. En självisk och falsk person. En person som ser ner på andra för att lyfta upp sig själv. Som gör allt enbart till egen fördel.

Hon som en gång var en tjej som jag såg upp till, har nu bytts ut till ett skal. Jag vet inte vad som finns innanför, men hon är i alla fall långt ifrån den hon var.

Hon förändrades när jag tittade bort för en sekund. Nu är hon borta. 
Jag kommer sakna henne.
E


Kommentarer
Postat av: §

Vem är denna person?

2008-11-29 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0